school - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van wendy0993 - WaarBenJij.nu school - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van wendy0993 - WaarBenJij.nu

school

Door: wendy0993

29 April 2011 | Zweden, Norrköping

na 2 weken stage zijn we deze week begonnen met naar school gaan, we begonnen deze week steeds vroeg en waren meestal ook weer vroeg klaar, waardoor we lekker veel tijd in de zon konden liggen (A)

maandags hebben we op school nog geen le gevolgd maar een leraar geholpen met alle bloemen die binnen kwamen en samen met Duitsers een ander deel van de school bekeken en een beetje Norrkoping..

dinsdags en donderdag in de les met de klas bezig geweest voor een project voor een winkelcentrum, heel irritand om met te veel mensen ergens aan te werken want dan heb je nooit heel veel te doen, maar was wel leuk ;)

vandaag gewone les gevolgd waarbij ze boeketjes moesten maken, wij mochten zelf weten wat we wouden maken maar gingen maar het zelfde doen, Wat zijn die lang bezig met een klein boeketje zeg!! zo he! zij hadden er net 1 af, wij al 2 + een gewoon boeket,,
er was ons gevraagt om een nederlands boeket te maken, dus leonie had een veldboeket gemaakt en ik een boeket op groepen en daar moesten we dan wat over vertellen,
smiddags zijn we mee geweest om de grote stukken naar het winkelcentrum te brengen en daar neer te zetten,

van t weekend lekker soort vreugde vuur hier! =D dus hebben we toch nog een beetje ons paasvuur xD

xx

• 30 April 2011 - 05:01

Jos En Dia:

hoi wendy, vonden ze jullie boeket wel leuk geworden dan ? denk het haast wel want die boeketten zijn altijd mooi, ja en lekker zonnen is ook niet verkeerd (stel jullie school dat ook maar voor met mooi weer dan haha). Nou meiden nog geen week meer en jullie staan weer op nederlandse bodem, waar het "gewone"leven weer begint.Dat zal wel wennen zijn, maar ach dat gaat snel. Geniet van alle dagen dat jullie er nog zijn, snuif nog maar goed de cultuur op, en neem alle ervaringen mee naar Holland.tot laters maar weer.

• 07 Mei 2011 - 18:37

Jos En Dia:

hoi wendy

Nou als het goed is, ben jij alweer thuis, het is nog ff wachten op leonie maar dan kan hier het feest ook beginnen, ze wilde direkt door naar de mac voor een sausje op de patat, die had ze zo gemist.

Hier staat voor haar de smirnoff al klaar, en ook nog een verrassing, maar die zal je zelf wel vertellen, ben toch bang dat ze op je site gaat kijken, dus ben nog ff voorzichtig.

We spreken snel een keer af met je ouders en jou en leonie om bij elkaar te komen, lekker bijkletsen, alle foto's en belevenissen horen en zien.

Wendy ********** WELKOM THUIS*******