en daar zijn we dan!! - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van wendy0993 - WaarBenJij.nu en daar zijn we dan!! - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van wendy0993 - WaarBenJij.nu

en daar zijn we dan!!

Door: wendy0993

10 April 2011 | Zweden, Norrköping

vandaag is 10 april DE dag van onze lange reis,
vanmorgen vroeg om 7 uur vertrokken met de auto, tim pa ma en bianca mee om me uit te zwaaien =)
om om 8 uur op schiphol aan te komen en daar -.- ergens... leonie te ontmoeten.. nou we waren dus mooi alle 2 aan de andere kant van schiphol =)

we zijn vliegtuig nummer 1 ingestapt na een huilerig/hilarisch afscheid met de familie. alles ging zoals gepland en we konden zo vliegtuig nummer 2 in kopenhagen instappen,,
wat allemaal niet zo goed ging, de piloot had vertraging in t verkeer dus kwam 10 minuten later,,
ook kregen we een bekertje water die ik natuurlijk heel goed om laat vallen -.- half over me zelf heen natuurlijk xD hele broek nat..

vanaf t vliegveld met een busje naar t station te gaan, waar we net de trein nog halen! de andere bus halen we met gemak =)

we zitten nou eindelijk in onze kamer met gelukkig een eigen badkamertje! en een BAD! ja die heb ik thuis niet eens,,

vannacht goed slapen want we zijn uitgeput!

xx

• 10 April 2011 - 17:14

Dia:

hoi wendy, wat fijn dat jullie goed zijn overgekomen, en wat een luxe met allebei een badkamer, maar ja moet ook wel want leo heeft nogal wat tijd nodig smorgens uurtje is niks haha, nou ik wacht nog ff op leonie haar verhaal en hoop jullie te spreken op skype straks. groetjes jos en dia

• 10 April 2011 - 17:18

Stephanie:

whaha sukkeltje je moet ook geen water laten vallen in een vliegtuig XD
    is wel iets voor jou!!

hoe lang was het vliegen eigenlijk??

dikke smakkerd voor jullie!!

• 10 April 2011 - 17:33

Astrid:

Hoi meis, fijn dat de reis zo goed is gaan. Nu lekker wat eten en dan op tijd lekker slapen, hoop dat je wat langer kan slapen als vannacht!!
    Succes morgen!!

• 10 April 2011 - 19:15

Bernadette:

slaap lekker na zo'n vermoeiende spannende dag

• 11 April 2011 - 12:33

Inge:

heey wennie,

mooi dat jullie veilig zijn aangekomen:D
    heeeel veel plezier daar!!

dikke knuffel van mij, Anton en Chris!!

• 11 April 2011 - 13:32

Sandra:

Fijn dat de reide goed is gegaan!! Slaap lekker en geniet van je dag vandaag:* ;)

Kus Sandra en ilse

• 11 April 2011 - 18:11

Elss!:

whaaa een bad!! dat is echt beter!!! Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn, veeeeel plezier met alle nieuwe indrukken ;-)! Kussie!

• 11 April 2011 - 19:18

Erika:

Hej flicka, det är skoj i Sverige?
    Wij zijn heel erg jalours! Geniet maar lekker. Groetjes, Ben, Erika Niels en Annika

• 13 April 2011 - 06:57

Ben:

Leuk dat je nu in Zweden bent. Ik hoop dat je het daar net zo bijzonder vind als wij dat doen.