jaja t is bijna zo ver.. - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van wendy0993 - WaarBenJij.nu jaja t is bijna zo ver.. - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van wendy0993 - WaarBenJij.nu

jaja t is bijna zo ver..

Door: wendy0993

04 April 2011 | Nederland, Lelystad

en dan bijna ga ik met leo naar zweden, laatste dingetjes zijn over de mail geregeld met de mensen daar, en de slapeloze nachten beginnen..
toch als je daar bent gaat t natuurlijk weer veel te snel voorbij ;p

we vliegen zondag ochtend weg bij schiphol en komen rond 6 uur in norrkoping aan.. we gaan niet neerstorten met de vliegtuigen en ook krijgen we geen vertragingen! (A)

ik heb maar net als de rest van de klas een waarbenjij.nu aangemaakt zodat irritante ouders lekker kunnen volgen wat we allemaal doen en we t niet aan iedereen 10 keer moeten vertellen =)..

greetz wendy

• 04 April 2011 - 08:42

Leonie Hendriks:

hahhaa jaa precies,
    en na zweden gaat ook ons leven verder he ;p

het word gezellig!
    xx

• 04 April 2011 - 15:01

Charlotte:

Hi, wat leuk!! Hoe lang ga je?? xx

• 04 April 2011 - 15:04

Geniet er van!!!!!

Liefs!

• 05 April 2011 - 07:52

Marleen Van Pijkeren:

Woehoeee!! Heel veel plezier!!! =D!

• 05 April 2011 - 20:30

Dia (moeder Leo):

nee hoor wendy geen vertraging geen en jullie storten zeker niet neer, maar of jullie turbulentie krijgen kan ik je nu nog niet vertellen, dat verneem je wel hahaha. Maar we wensen jullie ontzettend veel plezier en wat ook belangrijk is, dat jullie met heel veel levenservaring terug komen. (ach pa en ma ik heb het bij julllie niet zooo sleg) nogmaals ik zal jullie dus 100x lastig vallen met bekijken van jullie reisverslagen foto;s en wat al niet meer, en natuurlijk is de skype ook wel heel erg handig.
    Meiden nogmaals enorm veel plezier kijk goed om jullie heen, maak een harde schijf in je geheugen maak er een backup van, en jullie kunnen er jaren op terug kijken. veel plezier,en hoop op een onvergetelijke tijd.

• 06 April 2011 - 07:24

Arno:

Lekker knakerbröd eten en rijden op een eland?

• 07 April 2011 - 12:26

Eelco Timmer:

heel veel plezier ik zie de verhalen vanzelf verschijnen ;)

knuffel