,, - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van wendy0993 - WaarBenJij.nu ,, - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van wendy0993 - WaarBenJij.nu

Door: wendy0993

17 April 2011 | Zweden, Norrköping

donderdag hebben we weer gewoon stage gelopen, savonds naar het theater geweest! was natuurlijk allemaal in het zweeds maar we snapte het wel gewoon!,, na het theater waren we nog even langs eric geweest was weer gezellig was, wel een beetje laat geworden voor een donderdag ;$ tot half 1 daar gezeten xD

vrijdag moesten we weer vroeg op om naar stage te gaan, na stage hadden we afgesproken om naar eric te gaan, waren we bij zn kamer, was die dude er helemaal niet! heeft nog op het laatste moment een treinticket naar huis te pakken weten te krijgen! aangezien ze hier de hele week voor pasen ook vakantie hebben is bijna iedereen naar huis, er zitten misschien nog 2 of 3 andere mensen in het studentenhuis maar de rest is allemaal naar huisje toe, dus het is hier lekker stil maar we hebben zo wel lekker de wasmachine voor ons alleen!

zaterdag hebben we lekker uitgeslapen en zijn we naar een voetbal wedstrijd geweest! was wel leuk =)! savonds gewoon in ons appartement gebleven aangezien we hier toch nergens inkomen, alles is vanaf 18, dus hebben we lekker filmpje gekeken, daarna nog maar de was opgehangen om 1 uur snachts xD

vandaag ook weer heerlijk uitgeslapen en lekker lang nog in onze pyama's op bed gelegen/gezeten, uiteindelijk toch maar omgekleed en weer wat aan de was gedaan, daarna hebben we lekker een rondje gelopen langs de rivier die vlak langs de school loopt, het is hier heerlijk zonnig en dat is ook nog de verwachting voor de komende 2 weken! dus we hebben het hier mooi voor elkaar! =D
nu maar eten gaan maken ;)
en vanavond eindelijk in de SAUNA!! =D jeej

xx

• 17 April 2011 - 16:59

Bernadette:

Hoi Wendy

Volgens mij heb je het daar prima naar e zin, heb je al die bloemstukken op de foto's daar al gemaakt?
    Veel plezier nog en succes in de sauna

• 17 April 2011 - 17:06

Jos En Dia:

nou nou wendy das natuurlijk niet zo gezellig dat je pas met 18 uit mag, moet je nagaan hoe vrij het hier in nederland wel niet is haha.
    En ja die Eric zou ik wel ff aan zijn sleepje/jas trekken om te vragen hoe hij die afspraak met jullie kon vergeten pfff nog niet eens de moeite genomen om afscheid van jullie te nemen.
    Is het trouwens gelukt met de was???? is alles er zo weer uitgekomen zoals jullie het er ook in hebben gedaan??
    Is trouwens ook wel handig te weten dat jullie nu zelf ook kunnen wassen,hihi
    Nu we deze reactie plaatsen zitten jullie natuurlijk lekker mijn zijn tweetjes in de sauna te zweten, en..... gelijk hebben jullie, geniet er maar van morgen weer aan de bak.
    We vinden het altijd erg leuk om de verhalen van jullie te lezen, de eerste week zit er alweer op, wat gaat de tijd supersnel.
    We wensen jou en Leonie weer een hele fijne gezellige en goede stageweek toe.
    Tot horens en de groetjes aan Leonie

• 17 April 2011 - 19:19

Sandra:

En was de sauna lekker? Haha. Veel plezier morgen op je stage!

liefs Sandra

• 17 April 2011 - 20:18

Eric (NL):

Zozo, je hebt een naamgenoot van me gevonden ;-)
    Ben je al bij de ICA geweest? Neem je wel wat dingen van het boodschappenlijstje mee :-P

Veel plezier!
    Eric

• 18 April 2011 - 07:06

Arno:

Hé Wendy, pas uit gaan als je 18 bent?
    Vandaar dat je moeder het goed vond dat jullie älleen: op pad gaan;).
    Hier ook mooi weer en met pasen lekker naar Ada`s Hoeve.

Groetjes Arno

• 18 April 2011 - 17:32

@bernadette, jaa die heb ik gemaakt, is allemaal net wat anders dan hier =) is heel leuk om dat verschil te zien!

@eric&sandra, sauna was lekker hoor!
    we zijn goed aan de hönokaka! =) heerlijk!! ik zal wel wat meenemen naar huis ;)

• 18 April 2011 - 18:31

Wim Markvoort:

Ik lees dat jullie het goed voor elkaar hebben groeten uit zwolle

• 19 April 2011 - 11:02

Maaike:

Heej Wen,

zo te horen heb je het naar je zin daar :) mooi geniet er van. Hier is het echt heerlijk weer. Maar moet nu les geven tot het 8e uur. Hoop dat je kan genieten van je weertje daar.

Kusje Maaike

• 20 April 2011 - 08:13

Opa En Oma:

leuk dat we kunnen lezen wat je allemaal beleefd.je hebt het best naar je zin.Je hebt mooi weer maar wij ook.wij wensen je daar een fijne tijd toe.
    veel liefs van ons en een knuffel.

• 21 April 2011 - 18:40

Jos En Dia:

Hoi wendy,

We wachten hier met smart op je volgende verslag, maar volgens mij begreep ik dat je nu aan de slag gaat om maar weer een verhaaltje te breien, succes en lees het straks wel hoe jij je stage beleefd hebt.
    groetjes en de groetjes aan leonie.