Stockholm was geweldig!! - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van wendy0993 - WaarBenJij.nu Stockholm was geweldig!! - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van wendy0993 - WaarBenJij.nu

Stockholm was geweldig!!

Door: wendy0993

24 April 2011 | Zweden, Norrköping

vrijdag eindelijk weer heeerlijk kunnen uitslapen en we hebben daar dan natuurlijk ook goed gebruik van gemaakt! lekken lang in bed blijven liggen en pas rond 3 uur klaar zijn met douchen en eten enzoo ;) :P
de rest van de dag beetje wasjes gedraaid in de zon gezeten (jammer genoeg hadden we geen korte broek =( )
savond geen zin meer gehad in eten maken dus gewoon lekker brood gegeten.
vroeg ons bed in!
want.. gister naar Stockholm!!!

smorgens om kwart voor 8 de stadsbus naar t station genomen om daar de bus te pakken naar Stockholm,
heerlijke bus!
stoelen die aan alle kanten verstelbaar waren en zo'n heerlijk langstuk voor je benen hadden die je dus natuurlijk ook lekker omhoog en omlaag kon doen.. super luxe, met gratis wifi stopcontacten en een luxe wctje =)
we moesten 2 uur in de bus zitten, en met zo'n bus is dat echt niet erg!

eenmaal aangekomen in Stockholm liepen we maar gewoon de mensen achterna om bij het winkelcentrum te komen.
we zijn 6 h&m's tegen gekomen!! komt uit zweden he,, dus dan krijg je dat.. bij elke h&m hing nog bijna t zelfde ook.. dus heeeel nuttig.. not
we hebben heerlijk winkels en mooie gebouwen bekeken! ook natuurlijk wat leuke aankopen gedaan (A) ik kwam in een geweldige winkel terecht met allemaal band shirts hoodies en leuke dingetjes.. ik kon t natuurlijk niet laten om daar wat te kopen ;) we hebben lekker gelunched met een broodje en hebben ook het oude centrum bekeken!
toen we weer terug waren lekker gekookt, aardappeltjes gehaktballetjes en spinazie met een eitje! heerlijk dus! =)

vandaag weer lekker uitgeslapen, zo nog even een wasje in de machine doen, en bruin bakken in de zon!

xx

• 24 April 2011 - 14:26

Inge:

heey Wennie,

zo te lezen hebben jullie het erg naar je zin:)
    nog 2 weekjes en dan alweer naar huis...
    heel veel plezier op school de komende weken!!

dikke knuffel van mij, Anton en Chris

• 24 April 2011 - 14:57

Elsss:

Wendy!! klinkt echt zo super relaxed allemaal!!! Fijn dat je zo aan het genieten bent!! ;-) hier ook heerlijk aan het genieten van de zon!!! woehoe fijn!! Byeee.. xxxies!

• 24 April 2011 - 19:55

Ben Fortuin:

Hee Wendy,

Ben je in ieder geval op een plek geweest waar wij nog niet aan toe gekomen zijn: Stockholm.
    Deze zomer gaan we het opnieuw proberen. Veel plezier de komende week op school!

• 25 April 2011 - 07:30

Jos En Dia:

Tjonge wat een luxe hebben jullie daar zeg, kunnen jullie niet vragen om deze bus naar nederland te rijden en daarna van Lelystad naar Lemelerveld en naar de Groene Welle te brengen elke dag??? zou een uitkomst zijn of niet.
    Ik begrijp dat jullie nu dus ook geen H&M meer kunnen zien, maar ik mis nog wel de naar IKEA, das toch ook zweeds?
    Geniet nog maar lekker van vandaag, morgen weer aan de bak op school, daar 14 dagen vertoeven, en dan is het alweer tijd om richting Nederland te gaan.
    Geniet nog met volle teugen van de tijd die jullie daar rest, voor je het weet is de tijd voorbij, en genieten jullie hier ook weer van het zonovergoten nederland.24 graden,(korte broeken hebben we hier wel hoor).
    groetjes en tot laters

• 25 April 2011 - 12:25

Cobien Coree:

Hallo Weny

Wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben, erg leuk om je verslag te lezen, Stockholm staat ook zeker nog op mijn verlanglijst, je bent me mooi voor met de ervaringen die je al hebt opgedaan. Hier is het korte broeken weer, de paaseieren zijn op en morgen is het weer schoo.
    Nog heel veel plezier, geniet ervan.
    Groetjes
    Cobien

• 25 April 2011 - 14:30

Astrid:

Hoi meis,

leuk dat Stockholm een succes was! Ons weekend in Ommen was ook erg gezellig en hebben vandaag een relax dagje in de tuin, net als jullie even lekker niets...
    Succes de komende dagen op school, enne... niet te lang bijkletsen met iedereen vanavond want morgen weer vroeg uit de veren!!

knuffel van ons hier.

• 26 April 2011 - 07:11

Arno:

fijn om te lezen dat julie je zo goed vermaken.
    en zo`n bus in nederland? ik denk dat ik dan ook vaker de bus neem.
    Gr Arno