stage is voorbij! - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van wendy0993 - WaarBenJij.nu stage is voorbij! - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van wendy0993 - WaarBenJij.nu

stage is voorbij!

Door: wendy0993

21 April 2011 | Zweden, Norrköping

jaja dit was dan het stagelopen! komende weken op school rondlopen!

het was afgelopen week erg rustig op mn stage, weinig dooie dus weinig werk! toch wel goed vermaakt door mijn gezellige collega's (A)
vandaag was dus mn laatste stage dag, en er was weer lekker veel te doen, not.. maar was wel weer leuk =)
afgelopen week ook erg veel mee geweest naar mooie kerkjes en kapellen om grafwerk weg te brengen, mooi meegenomen om zo stage te lopen!
heb vandaag van mn stage afscheidscadeautjes gekregen (A) een beeldje gekregen (vikingmeisje met schild waar Zweden op staat) en een groot paasei vol met snoep! ja hier is eten ze snoep met pasen in plaats van paaseitjes zoals wij doen! echt raar en een beetje jammer eigenlijk wel ;P

en dan is nu het paasweekend aangebroken!
morge heerlijk uitslapen! wasjes doen, schoonmaken en nog even afsluiten met de sauna En! natuurlijk vroeg naar bed want...
zaterdag STOCKHOLM!!! lekker toeristje spelen met fototoestelletje en shoppen voor een korte broek! want die hebben we alle 2 niet mee genomen , want wij hadden natuurlijk niet verwacht dat het hier zulk lekker weer zou zijn!
het is hier zo'n 18 graden met zonnetje!! dus heerlijk, en we verlangde vanmiddag zo erg naar die korte broek dat we er dus maar een moeten kopen,, ow wat hebben we het dus weer zwaar..

voor zondag en maandag nog geen plannen maar we willen nog wel wandelen in t bos! dus ik denk dat dat het word =)
maandag avond verwachten we de andere studenten weer terug van vakantie dus dat gaat weer gezellig worden!!

xx

• 22 April 2011 - 05:47

Jos En Dia:

hoi wendy,
    Yep de stage is alweer voorbij, wij zeggen hier ook al de hele tijd "die tijd is voorbij voor je het weet".
    Heb nog een tip voor jullie, knip de pijpen van een "oude" broek een flink stuk korter, zo heb je ook een "tijdelijke"korte broek, scheelt natuurlijk ook weer in gewicht als jullie terug gaan naar huis, zo kan je meer bagage meenemen (al die kleren sjaals cadeau's die jullie gekocht hebben) zo kom je niet aan je tax van 20 kg.
    Geniet maar lekker van stockholm en het paasweekend, heerlijke snoepjes eten (of zijn die ondertussen al op).Goed toeristje spelen, maar denk aan jullie spullen,ja moeders spreekt weer haha.
    groetjes aan die kant en veel plezier

• 23 April 2011 - 10:18

Erika:

Hey Wendy,
    Volgens ons is het altijd mooi weer in Zweden, tenminste als wij er zijn wel... Wij willen van de zomer naar Stockholm (voor het eerst) dus we zijn benieuwd hoe je het daar vond.
    Nog veel plezier daar.
    Ben, Erika, Niels en Annika