stagee - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van wendy0993 - WaarBenJij.nu stagee - Reisverslag uit Norrköping, Zweden van wendy0993 - WaarBenJij.nu

stagee

Door: wendy0993

Blijf op de hoogte en volg

13 April 2011 | Zweden, Norrköping

jaja dit is dan reisverslag nummer 2,,

we moeten de eerste 2 weken dat we hier zijn stage lopen in elk een ander bedrijf, ik loop stage in een bedrijf waar ze eigenlijk alleen rouwwerk maken, dus als ik klaar ben weet ik alles over de Zweedse manier van t rouwwerk maken xD

we hebben maandag ochtend ontbeten met onze begeleiders en kregen daarna door leerlingen een rondleiding door de school zelf, waarna we weer gingen eten met onze begeleiders. (ze eten hier smiddags & savonds warm!)
smiddags gingen we al gelijk naar onze stage bedrijven om kennis te maken en dus gelijk te beginnen met werken. ik zit dus in die rouwwerk winkel en leonie werkt in een gewone bloemenwinkel.
er kwamen maandag nieuwe bloemen binnen van een nederlandse man met zn zoon! dus gelijk gezellig een nederlands praatje gemaakt =)

dinsdags ben ik op stage de hele dag bezig geweest met alle etalages en presentaties in de winkel om te gooien,, nou ze vonden het helemaal geweldig dus ik ook weer blij =) savonds werd er aan de deur geklopt door de "concierge" kregen we even een rondleiding door ons gebouw waar we onze kamer hebben.. wat blijkt: We hebben een SAUNA!! dus dat word heerlijk dit weekend =) ze had ook even een student van hier geregeld die we vragen konden stellen en waar we misschien wat dingen mee kunnen doen in de omgeving =) dus das wel nicee!

vandaag weer stage gelopen, wij een stukje met de tram, willen we uitstappen dus wij gewoon op stopknopje gedrukt, gaat die deur niet open.. komt de chauffeur helemaal naar achter gelopen om ons in t zweeds te vertellen dat we ook nog op een knopje moeten drukken dan de deur open gaat xD,
& onze jampot is eidelijk open! jeej, we konden t zelf niet -.- lekker handig.. dus ik had even een dude geregeld die dat WEL kon =p

nou dat was t weer,,
toedels

  • 13 April 2011 - 20:08

    Astrid:

    Hoi Wendy,
    leuk om wat foto's te zien! Veel plezier morgen. Kus Mamma

  • 13 April 2011 - 21:10

    Jos En Dia:

    jaja wendy die sauna is toch wel lekker ontspannend hoor geloof me maar, en anders vraag leo maar, kan je 1 tip geven, gooi niet teveel water op de stenen, niet te houden gewoon.
    En natuurlijk is het heerlijk om uitgenodigd te worden om naar het theater te gaan, hou leo wel wakker, ze kan namelijk snurken dat wil je niet horen haha.

    Ik hoop dat jullie morgen en de rest van je stage en vakantie (die er ook aan zit te komen) veel inspirerende dagen, neem zoveel in je op als jullie kunnen, ik heb de kans niet gehad om op stage te gaan in het buitenland, daarom gunnen we jullie die enorm leuke, gave, en nog meer variatie tijd.

    vele warme en lieve groetjes van ons.

  • 14 April 2011 - 09:25

    Arno:

    Mooi dat die Nederlanders ook overal zijn met "hun"bloemetjes.


  • 14 April 2011 - 14:09

    Samantha:

    Heeey Wendy,
    Hoorde van Anneke dat je op buitenlandse stage bent!! Leuk!!
    En toen zat ik op de waarbenjijnu site van Marleen van Pijkeren aan het kijken en toen zag ik jou er ook bij staan...

    Altijd leuk buitenlandse stage! Leer je veel van.

    Wanneer kom je weer terug? Dan ben ik er ook weer na 18 weken!! Haha... Met de kleine gaat het goed, maar de dagen vliegen voorbij...

    Heel veel succes daar!

    Groetjes Samantha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Norrköping

buitenlandstage

Recente Reisverslagen:

29 April 2011

school

24 April 2011

Stockholm was geweldig!!

21 April 2011

stage is voorbij!

17 April 2011

,,

13 April 2011

stagee

Actief sinds 04 April 2011
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 7651

Voorgaande reizen:

10 April 2011 - 07 Mei 2011

buitenlandstage

Landen bezocht: